Wachttijden

Let op: Er zijn twee verschillende soorten wachttijden. De Aanmeldwachttijd is het aantal weken tussen het maken van de eerste afspraak en de datum van deze afspraak (de intake). De Behandelwachttijd is het aantal weken tussen de datum van de intake en de start van de behandeling.

Basis ggz
Aanmeldwachttijd
Behandelwachttijd
Alle aandoeningen
0 weken
0 weken
Gespecialiseerde ggz
Aanmeldwachttijd
Behandelwachttijd
Andere problemen die een reden voor zorg kunnen zijn
0 weken
0 weken

Onder Andere problemen die een reden voor zorg kunnen zijn vallen onder andere de onderstaande aandoeningen. Neem altijd contact op met de aanbieder om te controleren of de aandoening ook daadwerkelijk behandeld wordt.

  • Andere problemen die een reden voor zorg kunnen zijn
Angststoornissen
0 weken
0 weken

Onder Angststoornissen vallen onder andere de onderstaande aandoeningen. Neem altijd contact op met de aanbieder om te controleren of de aandoening ook daadwerkelijk behandeld wordt.

  • Angststoornissen
Depressieve stemmingsstoornissen
0 weken
0 weken

Onder Depressieve stemmingsstoornissen vallen onder andere de onderstaande aandoeningen. Neem altijd contact op met de aanbieder om te controleren of de aandoening ook daadwerkelijk behandeld wordt.

  • Depressieve stemmingsstoornissen
Obsessieve-compulsieve en verwante stoornissen
0 weken
0 weken

Onder Obsessieve-compulsieve en verwante stoornissen vallen onder andere de onderstaande aandoeningen. Neem altijd contact op met de aanbieder om te controleren of de aandoening ook daadwerkelijk behandeld wordt.

  • Obsessieve-compulsieve en verwante stoornissen
Persoonlijkheidsstoornissen
0 weken
0 weken

Onder Persoonlijkheidsstoornissen vallen onder andere de onderstaande aandoeningen. Neem altijd contact op met de aanbieder om te controleren of de aandoening ook daadwerkelijk behandeld wordt.

  • Persoonlijkheidsstoornissen
Restgroep
0 weken
0 weken

Onder Restgroep vallen onder andere de onderstaande aandoeningen. Neem altijd contact op met de aanbieder om te controleren of de aandoening ook daadwerkelijk behandeld wordt.

  • Restgroep
Somatische symptoomstoornis en verwante stoornissen
0 weken
0 weken

Onder Somatische symptoomstoornis en verwante stoornissen vallen onder andere de onderstaande aandoeningen. Neem altijd contact op met de aanbieder om te controleren of de aandoening ook daadwerkelijk behandeld wordt.

  • Somatische symptoomstoornis en verwante stoornissen
Trauma en stressorgerelateerde stoornissen
0 weken
0 weken

Onder Trauma en stressorgerelateerde stoornissen vallen onder andere de onderstaande aandoeningen. Neem altijd contact op met de aanbieder om te controleren of de aandoening ook daadwerkelijk behandeld wordt.

  • Trauma en stressorgerelateerde stoornissen

Cliëntervaringen

De zorgaanbieder heeft deze gegevens niet aangeleverd.

De gang van zaken in de praktijk (Kwaliteitsstatuut)

Alle zorgaanbieders in de ggz hebben een ‘kwaliteitsstatuut’. In het kwaliteitsstatuut beschrijft een aanbieder onder meer met welke klachten je terecht kunt en hoe het zorgtraject is geregeld. Je kunt het hele kwaliteitsstatuut vinden op de website van de aanbieder, of er naar vragen als je er bent. Hieronder kun je lezen hoe een aantal zaken bij de aanbieder is geregeld.

Zorgaanbod

Wat is de algemene werkwijze in de praktijk?

Problematiek: depressie, angstklachten, trauma, persoonlijkheidsproblematiek.Behandelvorm: cognitieve gedragstherapie, EMDR, NET, schemagerichte psychotherapie, cliëntgerichte psychotherapie.Doelgroepen: volwassenen, jongvolwassenen, ouderen

Met welke klachten kun je terecht?

Onbekend

Aanmelding en intake

Hoe verloopt de aanmelding en intake?

Aanmelding via de website. Telefonische screening door DG Mulders. Intake door DG Mulders.Communicatie via telefoon, (beveiligde)e-mail en patiëntenportaal

Behandelproces

Hoe wordt de voortgang van de behandeling gevolgd?

behandelplan, evaluatie

Hoe wordt de behandeling geëvalueerd?

Afhankelijk van basis GGZ (halverwege de behandeling) of specialistische GGZ (minimaal eens per drie maanden). In het behandelplan wordt een evaluatiedatum afgesproken.

Hoe wordt de tevredenheid van cliënten gemeten?

In een persoonlijk gesprek:tijdens het behandelplantijdens de evaluatietijdens afsluiting

Hoe is de communicatie met de cliënt georganiseerd?

Beveiligde e-mail, patiënten portaal, telefoon

Na de behandeling

Worden de resultaten en vervolg besproken?

Ja

Jouw gegevens en privacy

Wordt er toestemming gevraagd om gegevens te delen met professionals die niet bij de behandeling betrokken zijn?

Ja

Vergoedingen

Selecteer een basisverzekering om informatie te zien over vergoedingen bij deze zorgaanbieder.
Selecteer je verzekeraar
Selecteer je basispakket

Behandelaars

Naam
Beroep
Geslacht
DG mulders
klinisch psycholoog
Vrouw