Cliëntervaringen
De zorgaanbieder heeft deze gegevens niet aangeleverd.
De zorgaanbieder heeft deze gegevens niet aangeleverd.
Alle zorgaanbieders in de ggz hebben een ‘kwaliteitsstatuut’. In het kwaliteitsstatuut beschrijft een aanbieder onder meer met welke klachten je terecht kunt en hoe het zorgtraject is geregeld. Je kunt het hele kwaliteitsstatuut vinden op de website van de aanbieder, of er naar vragen als je er bent. Hieronder kun je lezen hoe een aantal zaken bij de aanbieder is geregeld.
Patiënten kunnen met de volgende problematiek in de praktijk terecht:• angsten • depressie, somberheid • klachten nav een traumatische gebeurtenis • rouw en verlies • overbelasting en burn-out • lichamelijke klachten gerelateerd aan spanning/psychisch functioneren • dwangklachten • problemen in vriendschappen • seksuele problemen • problemen met het ouder worden • onzekerheid, negatief zelfbeeld
Onbekend
Cliënten kunnen zich aanmelden via de website, per email of telefonisch. De meeste communicatie doe ik als praktijkhouder, soms pakt mijn collega (ZZP) Onno Beets communicatie/aanmeldingen op.
-Na elke 5 sessies evalueren van het behandelplan, afname klachtspecifieke vragenlijsten.
5 sessies/3 maanden
Door clienten bij de evaluatie na 5 sessies te vragen naar hun tevredenheid over de behandelrelatie.
Ik betrek client, en zonodig naasten, in het bespreken en evalueren van het behandelplan.
Ja
Ja