Cliëntervaringen
De zorgaanbieder heeft deze gegevens niet aangeleverd.
De zorgaanbieder heeft deze gegevens niet aangeleverd.
Alle zorgaanbieders in de ggz hebben een ‘kwaliteitsstatuut’. In het kwaliteitsstatuut beschrijft een aanbieder onder meer met welke klachten je terecht kunt en hoe het zorgtraject is geregeld. Je kunt het hele kwaliteitsstatuut vinden op de website van de aanbieder, of er naar vragen als je er bent. Hieronder kun je lezen hoe een aantal zaken bij de aanbieder is geregeld.
Angst en paniek, depressie, verlieservaringen/rouw, trauma, stressgerelateerde lichamelijke klachten, (emotie)-eten/eetbuien, zelfbeeld, slaapproblemen, assertiviteit. Doelgroep: volwassenen.Specifieke aandachtsgebieden: paniekklachten en eetbuistoornis/obesitas en zelfbeeldproblematiek. Basisbehandelvorm is Cognitieve Gedragstherapie, maar ook andere evidence based methodes worden ingezet naargelang de problematiek, zoals Acceptance and Commitment Therapy, Oplossingsgerichte therapie, EMDR, Schematherapie, Lichaamsgerichte psychotherapie en eHealth.
Onbekend
De aanmeldprocedrure verloopt via N. van Beek, GZ-psycholoog, praktijkhouder, die patiënten telefonisch te woord staat, een eerste screening doet om in te schatten of de klachten binnen de GBGGZ passen, uitleg geeft over de intake en de werkwijze van de praktijk.
Voortgangsbespreking tijdens sessies met behulp van het behandelplan.ROM en andere (tevredenheids)vragenlijsten op verschillende momenten in de behandeling.Bespreking vragenlijstresultaten tijdens de sessies.
Halverwege de behandeling wordt de voortgang van de patiënt geëvalueerd. Zoals eerder omschreven wordt er tijdens de sessies reeds feedback gevraagd aan de patiënt.
Het is onderdeel van de behandeling om aan de patiënt feedback te vragen en met behulp van tevredenheidsvragenlijsten.
Het bespreken van het verloop van de behandeling maakt integraal deel uit van de behandelgesprekken. Daarnaast wordt ook maten van cliënttevredenheid naar proces en outcome afgenomen en besproken in de sessies.
Ja
Ja