Cliëntervaringen

De zorgaanbieder heeft deze gegevens niet aangeleverd.

De gang van zaken in de praktijk (Kwaliteitsstatuut)

Alle zorgaanbieders in de ggz hebben een ‘kwaliteitsstatuut’. In het kwaliteitsstatuut beschrijft een aanbieder onder meer met welke klachten je terecht kunt en hoe het zorgtraject is geregeld. Je kunt het hele kwaliteitsstatuut vinden op de website van de aanbieder, of er naar vragen als je er bent. Hieronder kun je lezen hoe een aantal zaken bij de aanbieder is geregeld.

Zorgaanbod

Wat is de algemene werkwijze in de praktijk?

Angst en paniek, depressie, verlieservaringen/rouw, trauma, stressgerelateerde lichamelijke klachten, (emotie)-eten/eetbuien, zelfbeeld, slaapproblemen, assertiviteit. Doelgroep: volwassenen.Specifieke aandachtsgebieden: paniekklachten en eetbuistoornis/obesitas en zelfbeeldproblematiek. Basisbehandelvorm is Cognitieve Gedragstherapie, maar ook andere evidence based methodes worden ingezet naargelang de problematiek, zoals Acceptance and Commitment Therapy, Oplossingsgerichte therapie, EMDR, Schematherapie, Lichaamsgerichte psychotherapie en eHealth.

Met welke klachten kun je terecht?

Onbekend

Aanmelding en intake

Hoe verloopt de aanmelding en intake?

De aanmeldprocedrure verloopt via N. van Beek, GZ-psycholoog, praktijkhouder, die patiënten telefonisch te woord staat, een eerste screening doet om in te schatten of de klachten binnen de GBGGZ passen, uitleg geeft over de intake en de werkwijze van de praktijk.

Behandelproces

Hoe wordt de voortgang van de behandeling gevolgd?

Voortgangsbespreking tijdens sessies met behulp van het behandelplan.ROM en andere (tevredenheids)vragenlijsten op verschillende momenten in de behandeling.Bespreking vragenlijstresultaten tijdens de sessies.

Hoe wordt de behandeling geëvalueerd?

Halverwege de behandeling wordt de voortgang van de patiënt geëvalueerd. Zoals eerder omschreven wordt er tijdens de sessies reeds feedback gevraagd aan de patiënt.

Hoe wordt de tevredenheid van cliënten gemeten?

Het is onderdeel van de behandeling om aan de patiënt feedback te vragen en met behulp van tevredenheidsvragenlijsten.

Hoe is de communicatie met de cliënt georganiseerd?

Het bespreken van het verloop van de behandeling maakt integraal deel uit van de behandelgesprekken. Daarnaast wordt ook maten van cliënttevredenheid naar proces en outcome afgenomen en besproken in de sessies.

Na de behandeling

Worden de resultaten en vervolg besproken?

Ja

Jouw gegevens en privacy

Wordt er toestemming gevraagd om gegevens te delen met professionals die niet bij de behandeling betrokken zijn?

Ja

Vergoedingen

Selecteer een basisverzekering om informatie te zien over vergoedingen bij deze zorgaanbieder.
Selecteer je verzekeraar
Selecteer je basispakket

Behandelaars

Naam
Beroep
Geslacht
NPC VAN beek
gz-psycholoog
Vrouw