Wachttijden

Let op: Er zijn twee verschillende soorten wachttijden. De Aanmeldwachttijd is het aantal weken tussen het maken van de eerste afspraak en de datum van deze afspraak (de intake). De Behandelwachttijd is het aantal weken tussen de datum van de intake en de start van de behandeling.

Gespecialiseerde ggz
Aanmeldwachttijd
Behandelwachttijd
Angststoornissen
11 weken
15 weken

Onder Angststoornissen vallen onder andere de onderstaande aandoeningen. Neem altijd contact op met de aanbieder om te controleren of de aandoening ook daadwerkelijk behandeld wordt.

  • Angststoornissen
Bipolaire stemmingsstoornissen
2 weken
6 weken

Onder Bipolaire stemmingsstoornissen vallen onder andere de onderstaande aandoeningen. Neem altijd contact op met de aanbieder om te controleren of de aandoening ook daadwerkelijk behandeld wordt.

  • Bipolaire stemmingsstoornissen
Depressieve stemmingsstoornissen
6 weken
8 weken

Onder Depressieve stemmingsstoornissen vallen onder andere de onderstaande aandoeningen. Neem altijd contact op met de aanbieder om te controleren of de aandoening ook daadwerkelijk behandeld wordt.

  • Depressieve stemmingsstoornissen
Diagnose onbekend
10 weken
5 weken

Onder Diagnose onbekend vallen onder andere de onderstaande aandoeningen. Neem altijd contact op met de aanbieder om te controleren of de aandoening ook daadwerkelijk behandeld wordt.

  • Diagnose onbekend
Middelgerelateerde en verslavingsstoornissen
1 week
5 weken

Onder Middelgerelateerde en verslavingsstoornissen vallen onder andere de onderstaande aandoeningen. Neem altijd contact op met de aanbieder om te controleren of de aandoening ook daadwerkelijk behandeld wordt.

  • Middelgerelateerde en verslavingsstoornissen
Neurobiologische ontwikkelingsstoornissen
12 weken
10 weken

Onder Neurobiologische ontwikkelingsstoornissen vallen onder andere de onderstaande aandoeningen. Neem altijd contact op met de aanbieder om te controleren of de aandoening ook daadwerkelijk behandeld wordt.

  • Neurobiologische ontwikkelingsstoornissen
Obsessieve-compulsieve en verwante stoornissen
8 weken
9 weken

Onder Obsessieve-compulsieve en verwante stoornissen vallen onder andere de onderstaande aandoeningen. Neem altijd contact op met de aanbieder om te controleren of de aandoening ook daadwerkelijk behandeld wordt.

  • Obsessieve-compulsieve en verwante stoornissen
Persoonlijkheidsstoornissen
8 weken
8 weken

Onder Persoonlijkheidsstoornissen vallen onder andere de onderstaande aandoeningen. Neem altijd contact op met de aanbieder om te controleren of de aandoening ook daadwerkelijk behandeld wordt.

  • Persoonlijkheidsstoornissen
Restgroep
14 weken
10 weken

Onder Restgroep vallen onder andere de onderstaande aandoeningen. Neem altijd contact op met de aanbieder om te controleren of de aandoening ook daadwerkelijk behandeld wordt.

  • Restgroep
Schizofreniespectrum- en andere psychotische stoornissen
4 weken
8 weken

Onder Schizofreniespectrum- en andere psychotische stoornissen vallen onder andere de onderstaande aandoeningen. Neem altijd contact op met de aanbieder om te controleren of de aandoening ook daadwerkelijk behandeld wordt.

  • Schizofreniespectrum- en andere psychotische stoornissen
Somatische symptoomstoornis en verwante stoornissen
0 weken
14 weken

Onder Somatische symptoomstoornis en verwante stoornissen vallen onder andere de onderstaande aandoeningen. Neem altijd contact op met de aanbieder om te controleren of de aandoening ook daadwerkelijk behandeld wordt.

  • Somatische symptoomstoornis en verwante stoornissen
Trauma en stressorgerelateerde stoornissen
12 weken
14 weken

Onder Trauma en stressorgerelateerde stoornissen vallen onder andere de onderstaande aandoeningen. Neem altijd contact op met de aanbieder om te controleren of de aandoening ook daadwerkelijk behandeld wordt.

  • Trauma en stressorgerelateerde stoornissen

Cliëntervaringen

De zorgaanbieder heeft deze gegevens niet aangeleverd.

De gang van zaken in de instelling (Kwaliteitsstatuut)

Alle zorgaanbieders in de ggz hebben een ‘kwaliteitsstatuut’. In het kwaliteitsstatuut beschrijft een aanbieder onder meer met welke klachten je terecht kunt en hoe het zorgtraject is geregeld. Je kunt het hele kwaliteitsstatuut vinden op de website van de aanbieder, of er naar vragen als je er bent. Hieronder kun je lezen hoe een aantal zaken bij de aanbieder is geregeld.

Zorgaanbod

Wat is de algemene werkwijze in de praktijk?

Bewoners in de regio westelijk Noord-Brabant worden door ons ondersteund in het bevorderen, herstellen en in stand houden van hun geestelijke gezondheid. Daartoe stellen wij, met onze cliënten als regievoerder, specialistische expertise ter beschikking en werken we samen met onze partners. Wij verrichten diagnostiek en behandeling aan mensen vanaf 0 jaar waarbij de behandeling bestaat uit individuele behandeling en/of behandeling in groepsverband. Wij volgen de weg van onze cliënten en streven er naar om de eigen kracht, eigen regie en mogelijkheden van zowel cliënten, naastbetrokkenen, als professionals te versterken en te benutten. Al ons handelen is gericht op herstelondersteuning, in de brede zin van het woord. Herstel gaat over klinisch herstel, functioneel herstel, maatschappelijk en persoonlijk herstel. In het kader van herstelondersteuning zetten we zoveel mogelijk ervaringsdeskundigheid in binnen ons werk. Samen, Respect, Vertrouwen en Groei vormen de kernwaarden/elementen van ons werk.

Met welke klachten kun je terecht?

Onbekend

Kun je terecht voor hoogspecialistische behandelingen (3e lijns ggz)?

Nee, dit soort behandelingen bieden wij niet.

Welke andere speciale behandelingen zijn er?

  • Dubbele diagnose (aanbod specifiek gericht op behandeling van bijvoorbeeld verslaving icm een psychische stoornis of een eetstoornis icm PTSS), namelijk:

    ernstige psychiatrische aandoening en alcohol-of middelengebruik
    psychiatrisch aandoening en licht verstandelijke beperking

  • Overig, namelijk:

    Diagnostiek en behandelmogelijkheden voor antisociaal gedrag

Aanmelding en intake

Hoe verloopt de aanmelding?

Voor aanmelding bij GGZ WNB is een geldige verwijzing van uw (huis)arts, bedrijfsarts of een andere gespecialiseerde medicus nodig. Deze aanmelding/verwijzing komt terecht bij het Intakekernteam die op basis van de inhoud van de aanmelding bepaalt welke behandelafdeling het beste past bij uw hulpvraag en klachten.In het intakegesprek met een behandelaar wordt ingegaan op uw klachten, zorgvraag en eventuele hulpverleningsgeschiedenis. Deze wordt altijd uitgevoerd voor het begin van de daadwerkelijke behandeling. De intake is een kennismaking tussen u, waar mogelijk samen met uw naaste(n) en de behandelaar van onze instelling. Ook wordt gekeken welke andere leefstijlfactoren een rol spelen bij de klachten, zoals bijvoorbeeld eenzaamheid, een ongezond eetpatroon, onvoldoende ontspanning, te weinig beweging en het gebrek aan werk of andere zinvolle dagbesteding. Bij de intake wordt zoveel mogelijk gebruik gemaakt van de inzet van ervaringsdeskundigen. Een ervaringsdeskundige is geen behandelaar maar kan een belangrijke rol vervullen voor u. Een ervaringsdeskundige heeft net als u ervaring opgedaan met de gevolgen van psychiatrische problemen. Het gaat niet zozeer om de klachten zelf als wel de gevolgen ervan: persoonlijk, maatschappelijk, psychisch en lichamelijk. Vaak ontstaat er daardoor (h)erkenning tussen u en de ervaringsdeskundige.Wij bekijken of GGZ WNB een effectief en doelmatig aanbod kan bieden dat aansluit op uw zorgbehoefte, wensen en mogelijkheden. Ook bespreken we met u wat er van u en uw naasten verwacht wordt tijdens de behandeling. Gedurende de intake wordt u geïnformeerd wie als centraal aanspreekpunt fungeert in de periode tussen de intake en de aanvang van de behandeling. Ook wordt met u besproken hoe u het beste kunt handelen als in deze periode uw toestand/klachten verergert.Tijdens of na de intake kan blijken dat GGZ WNB geen passend aanbod heeft voor uw zorgvraag. In dat geval wordt u door GGZ WNB terugverwezen naar uw verwijzer, zoveel mogelijk met een passend advies. Hier hebben we altijd eerst met u een gesprek over. Wij vinden het belangrijk dat uw verwijzer op de hoogte is, weet hoe het met u gaat en wat wij met u hebben afgesproken. Daarom stellen wij deze regelmatig (tussentijds) op de hoogte vanaf het moment van intake tot en met het moment van het afsluiten van de zorg. Wij vragen hiervoor uw toestemming. Mocht u op dat moment geen toestemming geven dan zal dit wel onderwerp van gesprek blijven, juist omdat onze samenwerking met uw verwijzer belangrijk kan zijn voor uw herstel.Bij de uitnodiging voor het eerste gesprek zit(ten) een (of meerdere) ROM-vragenlijst(en). Het invullen van deze vragenlijsten is belangrijk: hierdoor krijgen we een eerste indruk van wat er aan de hand is en hoe ernstig de problemen mogelijk zijn. Zo kunnen we daar al op in spelen tijdens het eerste gesprek. Ook zijn die vragenlijsten nuttig om later in het behandeltraject, wanneer ze opnieuw worden ingevuld, te kijken of en in welke mate er vooruitgang is geboekt. Meer informatie over deze vragenlijsten en over hoe wij onze behandeltrajecten monitoren lees je op onze webpagina over ROM: https://www.ggzwnb.nl/informatie/vragenlijsten-rom/

Hoe verlopen intake en diagnose?

Afhankelijk van uw problematiek en uw situatie kan de diagnostiek (ofwel onderzoeks- ) fase/indicatiestelling kort zijn en bestaan uit één gesprek (intakecontact), of langer zijn en bestaan uit meerdere intakecontacten en/of diagnostische onderzoeken. Bijvoorbeeld door gesprekken, vragenlijsten en/of een psychiatrisch of psychologisch onderzoek of onderzoek naar het sociaal maatschappelijk functioneren. Het is mogelijk dat andere zorgverleners dan uw regiebehandelaar hieraan werken. Dit gebeurt dan op verzoek van en onder verantwoordelijkheid van de regiebehandelaar, in samenspraak met u. Uw regiebehandelaar blijft wel aanspreekpunt.Aan het einde van de diagnostiekfase volgt het adviesgesprek met u, waar mogelijk uw naasten, en uw behandelaar. Hierin worden de doelen en resultaten die u wilt bereiken besproken, evenals de bevindingen uit het diagnostisch onderzoek. Uw behandelaar neemt samen met u (en uw naasten) de mogelijke vormen van behandeling met de bijbehorende voor- en nadelen door en wat u hierbij kunt verwachten. Ook bespreekt hij samen met u de mogelijke risico’s en bijkomende effecten. Op basis daarvan neemt u, al dan niet samen met uw naasten, een beslissing over de te volgen behandeling. Zo wordt gezamenlijk het behandelbeleid bepaald. De gemaakte keuzes worden vervolgens vastgelegd in een behandelplan.Mocht u na de indicatiestelling/diagnostiek niet direct in behandeling kunnen worden genomen, dan is de regiebehandelaar de eerstverantwoordelijke zorgverlener voor de zorg van u in de tussenliggende periode.

Behandelproces

Hoe wordt het behandelplan opgesteld?

Het behandelplan is het uitgangsdocument van uw behandeling bij ons. Uw behandelplan bevat in ieder geval: • Uw doelen met betrekking tot de zorg voor een bepaalde periode, rekening houdend met uw wensen, mogelijkheden en beperkingen; • De wijze waarop u samen met uw zorgverlener(s) de gestelde doelen gaat bereiken, wat haalbaar is én wat bijdraagt aan de kwaliteit van leven en aan uw dagelijks functioneren; • Wie de interventies gaan uitvoeren en wie voor de verschillende onderdelen van de zorg verantwoordelijk is, op welke wijze afstemming plaatsvindt tussen meerdere zorgverleners, en wie u op die afstemming kunt aanspreken (de regiebehandelaar);• Wie de rol van regiebehandelaar vervult;• Wat er van u wordt verwacht tijdens de behandeling en op welke wijze uw naasten betrokken worden bij de behandeling en• Na hoeveel tijd de zorg wordt geëvalueerd.Uw regiebehandelaar stelt het behandelplan vast, nadat uw toestemming is verkregen op basis van het voorgestelde behandelplan. U kunt gedurende het gehele behandeltraject wijzigingen op het behandelplan voorstellen. Hiervoor worden in ieder geval ook evaluatiemomenten ingepland. Bij voorkeur is daarbij ook een naaste aanwezig. Tijdens deze evaluatiemomenten wordt gekeken hoe het op dat moment gaat, of de gestelde doelen al zijn behaald en welke vervolgstappen er nodig zijn. Eveneens vinden er zorgafstemmingsgesprekken (ZAG) plaats. Een ZAG zorgt voor een goede afstemming en samenwerking tussen u en uw naasten, het ambulante team, de kliniek indien van toepassing en betrokken professionals voor optimale aansluiting van zorg. Het behandelplan blijft gedurende uw behandeling altijd tot uw beschikking voor inzage en u kunt hiervan een kopie ontvangen. De regiebehandelaar is de zorgverlener die het overzicht houdt op de activiteiten van alle betrokken zorgverleners, overleg organiseert tussen deze zorgverleners indien dat nodig is en erop toeziet dat het behandelplan wordt uitgevoerd. De casemanager kan u helpen de totale problematiek en zorg te overzien. De behandeling wordt uitgevoerd door uw regiebehandelaar, medebehandelaren en uw casemanager, waarbij ook tijdens de behandeling ervaringsdeskundigen ingezet kunnen worden. Tijdens de behandeling zorgt de regiebehandelaar ervoor dat u geïnformeerd wordt wanneer hij/zij afwezig is en wie er in zijn/haar plaats bereikt kan worden. De regiebehandelaar fungeert in beginsel als eerste aanspreekpunt. In afstemming met u kan ook uw casemanager deze rol vervullen. De casemanager staat in nauw contact met de regiebehandelaar. De (voortgang van uw) behandeling wordt besproken in het Multidisciplinair Overleg (MDO) van uw behandelafdeling. De frequentie van bespreking in het MDO is afhankelijk van uw herstel en is afhankelijk van de aard van de problematiek maar dit gebeurt minimaal eens per jaar. In het behandelplan wordt vastgelegd welke periode voor evaluatie in principe wordt gehanteerd. Er is altijd een psychiater of klinisch psycholoog lid van een multidisciplinair team. Indien de behandeling wordt bijgesteld door intensiveren of juist terugbrengen van de zorg, leidt dit tot een hernieuwd behandelplan dat weer samen met u, en waar mogelijk met uw naasten, wordt opgesteld. Bij de evaluatie wordt ook gebruik gemaakt van de resultaten van de ROM-vragenlijsten. Op basis daarvan kunnen u en uw behandelaar besluiten nemen met betrekking tot het vervolg van de behandeling (of eventueel het afsluiten daarvan). Het kan zijn dat er verschillende zorgaanbieders bij uw behandeling betrokken zijn. Wij noemen dit ketenzorg. Hierin is samenwerking tussen alle partijen van groot belang. Afspraken over deze samenwerking en informatie-uitwisseling worden samen met u gemaakt en ook vastgelegd in uw behandelplan.Ook kan het nodig zijn om afspraken met u te maken over op welke manier er gehandeld moet worden bij een crisis (eventueel op basis van eerdere ervaring). Uw naasten spelen hier vaak een belangrijke rol in en worden hier dan ook, met uw goedkeuring, bij betrokken. U kunt er voor kiezen hiervoor een crisiskaart te gebruiken. Informatie hierover is te vinden op onze website: https://ggzwnb.nl/wp-content/uploads/2021/03/Crisiskaart.pdfWij vinden het belangrijk om te weten hoe u de behandeling heeft ervaren. Zo kunnen wij zowel onze behandeling als bejegening blijven ontwikkelen, met als doel zo goed mogelijke behandeling te bieden, die aansluit bij de zorgvraag. Daarom meten wij uw tevredenheid. Wij maken gebruik van landelijk ontwikkelde vragenlijsten. Voor volwassen cliënten is dat de Consumer Quality- index (CQi). U kunt via deze vragenlijsten onder meer aangeven hoe tevreden u bent over de houding, bejegening, deskundigheid van uw behandelaar en over het verloop en het resultaat van de behandeling. De uitkomsten van de cliënttevredenheidsmetingen worden elk jaar geanonimiseerd besproken met onze Cliëntenraad en Familieraad van GGZ WNB. Er worden, samen met de Raad van Bestuur en het management, acties opgesteld om continu te blijven verbeteren.

Hoe wordt de voortgang van de behandeling gevolgd?

De (voortgang van uw) behandeling wordt besproken in het Multidisciplinair Overleg (MDO) van uw behandelsetting. De frequentie van bespreking in het MDO is afhankelijk van uw herstel en is afhankelijk van de aard van de problematiek maar dit gebeurt minimaal eens per jaar. In het behandelplan wordt vastgelegd welke periode voor evaluatie in principe wordt gehanteerd. Er is altijd een psychiater of klinisch psycholoog lid van een multidisciplinair team. Indien de behandeling wordt bijgesteld door op- of afschaling van de zorg, leidt dit tot een hernieuwd behandelplan dat weer samen met u wordt opgesteld.

Hoe wordt de behandeling geëvalueerd?

Bij de uitnodiging voor het eerste gesprek zit(ten) een (of meerdere) vragenlijst(en). Het invullen van deze vragenlijsten is belangrijk: hierdoor krijgen we een eerste indruk van wat er aan de hand is en hoe ernstig de problemen mogelijk zijn. Zo kunnen we daar al op in spelen tijdens het eerste gesprek. Ook zijn die vragenlijsten nuttig om later in het behandeltraject, wanneer ze opnieuw worden ingevuld, te kijken of en in welke mate er vooruitgang is geboekt. De uitkomsten van de ROM-vragenlijsten worden besproken met u en op basis daarvan wordt het behandelingsplan waar nodig bijgesteld.

Hoe wordt de tevredenheid van cliënten gemeten?

Wij vinden het belangrijk om te weten hoe u de behandeling heeft ervaren. Zo kunnen wij zowel onze behandeling als bejegening blijven ontwikkelen, met als doel zo goed mogelijke behandeling te bieden, die aansluit bij de zorgvraag. Daarom meten wij uw tevredenheid. Wij maken gebruik van landelijk ontwikkelde vragenlijsten. Voor volwassen cliënten is dat de Consumer Quality- index (CQi). U kunt via deze vragenlijsten onder meer aangeven hoe tevreden u bent over de houding, bejegening, deskundigheid van uw behandelaar en over het verloop en het resultaat van de behandeling. De uitkomsten van de cliënttevredenheidsmetingen worden elk jaar geanonimiseerd besproken met onze Cliëntenraad en Familieraad van GGZ WNB. Er worden, samen met de Raad van Bestuur en het management, acties opgesteld om continu te blijven verbeteren.

Na de behandeling

Hoe worden de resultaten en vervolg besproken?

Het behandelplan is het uitgangsdocument van uw behandeling bij ons. Uw behandelplan bevat in ieder geval: • Uw doelen met betrekking tot de zorg voor een bepaalde periode, rekening houdend met uw wensen, mogelijkheden en beperkingen; • De wijze waarop u samen met uw zorgverlener(s) de gestelde doelen gaat bereiken, wat haalbaar is én wat bijdraagt aan de kwaliteit van leven en aan uw dagelijks functioneren; • Wie de interventies gaan uitvoeren en wie voor de verschillende onderdelen van de zorg verantwoordelijk is, op welke wijze afstemming plaatsvindt tussen meerdere zorgverleners, en wie u op die afstemming kunt aanspreken (de regiebehandelaar);• Wie de rol van regiebehandelaar vervult;• Wat er van u wordt verwacht tijdens de behandeling en op welke wijze uw naasten betrokken worden bij de behandeling en• Na hoeveel tijd de zorg wordt geëvalueerd.Uw regiebehandelaar stelt het behandelplan vast, nadat uw toestemming is verkregen op basis van het voorgestelde behandelplan. U kunt gedurende het gehele behandeltraject wijzigingen op het behandelplan voorstellen. Hiervoor worden in ieder geval ook evaluatiemomenten ingepland. Bij voorkeur is daarbij ook een naaste aanwezig. Tijdens deze evaluatiemomenten wordt gekeken hoe het op dat moment gaat, of de gestelde doelen al zijn behaald en welke vervolgstappen er nodig zijn. Eveneens vinden er zorgafstemmingsgesprekken (ZAG) plaats. Een ZAG zorgt voor een goede afstemming en samenwerking tussen u en uw naasten, het ambulante team, de kliniek indien van toepassing en betrokken professionals voor optimale aansluiting van zorg. Het behandelplan blijft gedurende uw behandeling altijd tot uw beschikking voor inzage en u kunt hiervan een kopie ontvangen. De regiebehandelaar is de zorgverlener die het overzicht houdt op de activiteiten van alle betrokken zorgverleners, overleg organiseert tussen deze zorgverleners indien dat nodig is en erop toeziet dat het behandelplan wordt uitgevoerd. De casemanager kan u helpen de totale problematiek en zorg te overzien. De behandeling wordt uitgevoerd door uw regiebehandelaar, medebehandelaren en uw casemanager, waarbij ook tijdens de behandeling ervaringsdeskundigen ingezet kunnen worden. Tijdens de behandeling zorgt de regiebehandelaar ervoor dat u geïnformeerd wordt wanneer hij/zij afwezig is en wie er in zijn/haar plaats bereikt kan worden. De regiebehandelaar fungeert in beginsel als eerste aanspreekpunt. In afstemming met u kan ook uw casemanager deze rol vervullen. De casemanager staat in nauw contact met de regiebehandelaar. De (voortgang van uw) behandeling wordt besproken in het Multidisciplinair Overleg (MDO) van uw behandelafdeling. De frequentie van bespreking in het MDO is afhankelijk van uw herstel en is afhankelijk van de aard van de problematiek maar dit gebeurt minimaal eens per jaar. In het behandelplan wordt vastgelegd welke periode voor evaluatie in principe wordt gehanteerd. Er is altijd een psychiater of klinisch psycholoog lid van een multidisciplinair team. Indien de behandeling wordt bijgesteld door intensiveren of juist terugbrengen van de zorg, leidt dit tot een hernieuwd behandelplan dat weer samen met u, en waar mogelijk met uw naasten, wordt opgesteld. Bij de evaluatie wordt ook gebruik gemaakt van de resultaten van de ROM-vragenlijsten. Op basis daarvan kunnen u en uw behandelaar besluiten nemen met betrekking tot het vervolg van de behandeling (of eventueel het afsluiten daarvan). Het kan zijn dat er verschillende zorgaanbieders bij uw behandeling betrokken zijn. Wij noemen dit ketenzorg. Hierin is samenwerking tussen alle partijen van groot belang. Afspraken over deze samenwerking en informatie-uitwisseling worden samen met u gemaakt en ook vastgelegd in uw behandelplan.Ook kan het nodig zijn om afspraken met u te maken over op welke manier er gehandeld moet worden bij een crisis (eventueel op basis van eerdere ervaring). Uw naasten spelen hier vaak een belangrijke rol in en worden hier dan ook, met uw goedkeuring, bij betrokken. U kunt er voor kiezen hiervoor een crisiskaart te gebruiken. Informatie hierover is te vinden op onze website: https://ggzwnb.nl/wp-content/uploads/2021/03/Crisiskaart.pdfWij vinden het belangrijk om te weten hoe u de behandeling heeft ervaren. Zo kunnen wij zowel onze behandeling als bejegening blijven ontwikkelen, met als doel zo goed mogelijke behandeling te bieden, die aansluit bij de zorgvraag. Daarom meten wij uw tevredenheid. Wij maken gebruik van landelijk ontwikkelde vragenlijsten. Voor volwassen cliënten is dat de Consumer Quality- index (CQi). U kunt via deze vragenlijsten onder meer aangeven hoe tevreden u bent over de houding, bejegening, deskundigheid van uw behandelaar en over het verloop en het resultaat van de behandeling. De uitkomsten van de cliënttevredenheidsmetingen worden elk jaar geanonimiseerd besproken met onze Cliëntenraad en Familieraad van GGZ WNB. Er worden, samen met de Raad van Bestuur en het management, acties opgesteld om continu te blijven verbeteren.

In geval van terugval of crisis?

De (voortgang van uw) behandeling wordt besproken in het Multidisciplinair Overleg (MDO) van uw behandelsetting. De frequentie van bespreking in het MDO is afhankelijk van uw herstel en is afhankelijk van de aard van de problematiek maar dit gebeurt minimaal eens per jaar. In het behandelplan wordt vastgelegd welke periode voor evaluatie in principe wordt gehanteerd. Er is altijd een psychiater of klinisch psycholoog lid van een multidisciplinair team. Indien de behandeling wordt bijgesteld door op- of afschaling van de zorg, leidt dit tot een hernieuwd behandelplan dat weer samen met u wordt opgesteld.

Jouw gegevens en privacy

Wordt er toestemming gevraagd om gegevens te delen met professionals die niet bij de behandeling betrokken zijn?

Ja

Vergoedingen

Selecteer een basisverzekering om informatie te zien over vergoedingen bij deze zorgaanbieder.
Selecteer je verzekeraar
Selecteer je basispakket

Behandelaars

Naam
Beroep
Geslacht
JG VAN coevorden
psychiater
Man
I van de perre
verpleegkundig specialist ggz
Vrouw
FNS lasters
psychiater
Man
HJAEP lokers-pijpers
gz-psycholoog
Vrouw
P bouma-halfwerk
psychotherapeut, gz-psycholoog
Vrouw
ECM kuijstermans
verpleegkundig specialist ggz
Vrouw
AB DE moor
gz-psycholoog, psychotherapeut
Vrouw
A saridi
psychiater
Man
HGM bergmans
psychotherapeut, gz-psycholoog
Man
N kerstens
psychiater
Vrouw