Wachttijden

Let op: Er zijn twee verschillende soorten wachttijden. De Aanmeldwachttijd is het aantal weken tussen het maken van de eerste afspraak en de datum van deze afspraak (de intake). De Behandelwachttijd is het aantal weken tussen de datum van de intake en de start van de behandeling.

Basis ggz
Deze zorgaanbieder heeft nu een patiëntenstop voor basis ggz (CZ). Neem contact op met je zorgverzekeraar voor wachtlijstbemiddeling.
Voor deze zorgaanbieder zijn de wachttijden onbekend.
Gespecialiseerde ggz
Deze zorgaanbieder heeft nu een patiëntenstop voor gespecialiseerde ggz (CZ). Neem contact op met je zorgverzekeraar voor wachtlijstbemiddeling.
Voor deze zorgaanbieder zijn de wachttijden onbekend.

Cliëntervaringen

De zorgaanbieder heeft deze gegevens niet aangeleverd.

De gang van zaken in de praktijk (Kwaliteitsstatuut)

Alle zorgaanbieders in de ggz hebben een ‘kwaliteitsstatuut’. In het kwaliteitsstatuut beschrijft een aanbieder onder meer met welke klachten je terecht kunt en hoe het zorgtraject is geregeld. Je kunt het hele kwaliteitsstatuut vinden op de website van de aanbieder, of er naar vragen als je er bent. Hieronder kun je lezen hoe een aantal zaken bij de aanbieder is geregeld.

Zorgaanbod

Wat is de algemene werkwijze in de praktijk?

Binnen de SGGZ en BGGZ voor de meeste AS I en AS II klachten en stoornissen zoals o.a stemmings-angst, somatoforme, eetstoornissen en cluster B en C persoonlijkheidsklachten.Met onder andere:Stemmingsklachten, zoals je rot voelen, down, depressief, somber, snel geïrriteerd zijn.•Sociale angst, zoals je ongemakkelijk en/of onzeker voelen als je bij anderen bent.•Onzekerheid, minderwaardigheidsgevoelens, gebrek aan zelfvertrouwen, negatief zelfbeeld, assertiviteitsproblemen.

Met welke klachten kun je terecht?

Onbekend

Aanmelding en intake

Hoe verloopt de aanmelding en intake?

U meldt zich via het inschrijfformulier bij Praktijk Croughs aan. U ontvangt binnen enkele dagen en maximaal een week een bevestiging van uw aanmelding. U hoort nogmaals of er een wachtlijst is en hoelang deze is. Indien u kunt starten, ontvangt u een uitnodiging via de telefoon of per mail. De intake wordt gedaan door de Ine Croughs. Aansluitend volgt de behandeling. Indien u informatie wenst of overleg, kunt u ook telefonisch contact opnemen of emailen. Ik zal zo snel mogelijk en uiterlijk binnen een week reageren.

Behandelproces

Hoe wordt de voortgang van de behandeling gevolgd?

Een maal per drie maanden wordt een vragenlijst afgenomen die het verloop van de klachten meet. Dit wordt met de cliënt besproken en dient meteen als aanknopingspunt om de voortgang en het behandelplan te bespreken.

Hoe wordt de behandeling geëvalueerd?

Drie maanden

Hoe wordt de tevredenheid van cliënten gemeten?

Na afloop van de behandeling wordt er een vragenlijst afgenomen waarbij de tevredenheid gevraagd wordt. Dit zal doorgesproken worden.Ook de evaluatieve voortgangsmomenten een keer per drie maanden zullen gebruikt worden als toetsingsmoment voor de tevredenheid.Verder zullen ook uitspraken van u als cliënt, of indirect geuite onvrede of juist tevredenheid gebruikt worden om hier verder op in te gaan.

Hoe is de communicatie met de cliënt georganiseerd?

Behandelplan wordt besproken met cliënt opvolgend op de intake. Cliënt leest het en geeft akkoord dan gaat de behandeling van start. Om de 3 maanden vindt er een evaluatie van de behandeling plaats.

Na de behandeling

Worden de resultaten en vervolg besproken?

Ja

Jouw gegevens en privacy

Wordt er toestemming gevraagd om gegevens te delen met professionals die niet bij de behandeling betrokken zijn?

Ja

Vergoedingen

Selecteer een basisverzekering om informatie te zien over vergoedingen bij deze zorgaanbieder.
Selecteer je verzekeraar
Selecteer je basispakket

Behandelaars

Naam
Beroep
Geslacht
IMJ croughs
klinisch psycholoog
Vrouw