Wachttijden

Let op: Er zijn twee verschillende soorten wachttijden. De Aanmeldwachttijd is het aantal weken tussen het maken van de eerste afspraak en de datum van deze afspraak (de intake). De Behandelwachttijd is het aantal weken tussen de datum van de intake en de start van de behandeling.

Gespecialiseerde ggz
Deze zorgaanbieder heeft nu een patiëntenstop voor gespecialiseerde ggz (ONVZ). Neem contact op met je zorgverzekeraar voor wachtlijstbemiddeling.
Voor deze zorgaanbieder zijn de wachttijden onbekend.

Cliëntervaringen

De zorgaanbieder heeft deze gegevens niet aangeleverd.

De gang van zaken in de praktijk (Kwaliteitsstatuut)

Alle zorgaanbieders in de ggz hebben een ‘kwaliteitsstatuut’. In het kwaliteitsstatuut beschrijft een aanbieder onder meer met welke klachten je terecht kunt en hoe het zorgtraject is geregeld. Je kunt het hele kwaliteitsstatuut vinden op de website van de aanbieder, of er naar vragen als je er bent. Hieronder kun je lezen hoe een aantal zaken bij de aanbieder is geregeld.

Zorgaanbod

Wat is de algemene werkwijze in de praktijk?

Patiënten kunnen met de volgende problematiek in mijn praktijk terecht (zoals aandachtsgebieden,type klachten, behandelvorm):- persoonlijkheidsstoornissen- depressie- angststoornissen- ontwikkelingsstoornissen- impulsbeheersingsproblematiek- traums- identiteitsproblematiek- systeemproblematiek-- seksuele problematiek- relatieproblematiek

Met welke klachten kun je terecht?

Onbekend

Aanmelding en intake

Hoe verloopt de aanmelding en intake?

Telefonische of schriftelijke/ digitale aanmelding bij Theo VerbeekTheo Verbeek doet intake en diagnostiekCommunicatie verloopt per mail, digitaal of telefoon door Theo Verbeek

Behandelproces

Hoe wordt de voortgang van de behandeling gevolgd?

face tot face wordt behandelplan en evaluatie besprokenvragenlijsten en ROM worden aangeboden via de mail en face to face besproken.

Hoe wordt de behandeling geëvalueerd?

Ik evalueer de voortgang, doelmatigheid en effectiviteit van de behandeling bij aanvang kort , daarna in overleg met client. Gemiddeld iedere drie maanden. ROM metingen ondersteunen dit

Hoe wordt de tevredenheid van cliënten gemeten?

ROM. Bij aanvang en om de 3 a 6 maanden.

Hoe is de communicatie met de cliënt georganiseerd?

in overleg met cliënt wordt behandeling besproken via een gesprek, telefoon of email.

Na de behandeling

Worden de resultaten en vervolg besproken?

Ja

Jouw gegevens en privacy

Wordt er toestemming gevraagd om gegevens te delen met professionals die niet bij de behandeling betrokken zijn?

Ja

Vergoedingen

Selecteer een basisverzekering om informatie te zien over vergoedingen bij deze zorgaanbieder.
Selecteer je verzekeraar
Selecteer je basispakket

Behandelaars

Naam
Beroep
Geslacht
TLA verbeek
psychotherapeut
Man