Cliëntervaringen
De zorgaanbieder heeft deze gegevens niet aangeleverd.
De zorgaanbieder heeft deze gegevens niet aangeleverd.
Alle zorgaanbieders in de ggz hebben een ‘kwaliteitsstatuut’. In het kwaliteitsstatuut beschrijft een aanbieder onder meer met welke klachten je terecht kunt en hoe het zorgtraject is geregeld. Je kunt het hele kwaliteitsstatuut vinden op de website van de aanbieder, of er naar vragen als je er bent. Hieronder kun je lezen hoe een aantal zaken bij de aanbieder is geregeld.
Clienten die kampen met structurele problematiek ( in het licht van persoonlijkheidsproblematiek en trauma) die zelf bereid zijn te werken aan hun problemen. Hierbij werk in op individuele basis naast systemisch.
Onbekend
website:" Tijdens de intake bespreken we (de ontwikkeling van) je klachten. Daarnaast staan we stil bij de doelen die je wilt bereiken met de therapie. In het adviesgesprek wordt een diagnose en behandelplan voorgesteld. Wanneer je hiermee akkoord gaat, starten we met de therapie. Als we niet tot een juiste afstemming komen, kan ik je helpen mee te denken waar je beter op je plek bent. De behandeling kan binnen de basis GGZ vallen of binnen specialistische GGZ. De effecten van de behandeling worden gemeten via diverse vragenlijsten die op verschillende momenten van de behandeling zullen worden afgenomen. Er wordt een terugkoppeling aan de huisarts gedaan over het behandelplan indien je daartoe toestemming geeft."
ROMbehandelplanevaluatie behandelplan
tussen de 4 -6 maanden
evaluatie mondelingROM
in de gesprekken met de client, soms met syteemledenin overdracht telefonisch/ schriftelijk naar de huisarts
Ja
Ja