Wachttijden

Let op: Er zijn twee verschillende soorten wachttijden. De Aanmeldwachttijd is het aantal weken tussen het maken van de eerste afspraak en de datum van deze afspraak (de intake). De Behandelwachttijd is het aantal weken tussen de datum van de intake en de start van de behandeling.

Gespecialiseerde ggz
Deze zorgaanbieder heeft nu een patiëntenstop voor gespecialiseerde ggz (ASR). Neem contact op met je zorgverzekeraar voor wachtlijstbemiddeling.
Voor deze zorgaanbieder zijn de wachttijden onbekend.

Cliëntervaringen

De zorgaanbieder heeft deze gegevens niet aangeleverd.

De gang van zaken in de praktijk (Kwaliteitsstatuut)

Alle zorgaanbieders in de ggz hebben een ‘kwaliteitsstatuut’. In het kwaliteitsstatuut beschrijft een aanbieder onder meer met welke klachten je terecht kunt en hoe het zorgtraject is geregeld. Je kunt het hele kwaliteitsstatuut vinden op de website van de aanbieder, of er naar vragen als je er bent. Hieronder kun je lezen hoe een aantal zaken bij de aanbieder is geregeld.

Zorgaanbod

Wat is de algemene werkwijze in de praktijk?

De praktijk richt zich op complexe diagnostiek en behandeling van depressieve stoornissen, angststoornissen, traumagerelateerde stoornissen en persoonlijkheidsstoornissen. Diagnostiek met name van: ADHD, ASS, psychotische kwetsbaarheid en indicatiestelling. Indien nodig wordt het netwerk/de familie bij de behandeling betrokken en ook wordt E-health toegepast.

Met welke klachten kun je terecht?

Onbekend

Aanmelding en intake

Hoe verloopt de aanmelding en intake?

Ik regel de telefonische aanmelding grotendeels zelf, 1 dag in de week heb ik secretariële ondersteuning. Intake, verslaglegging hierover, opstellen behandelplan, etc. komen allemaal voor mijn rekening. Veel contact inmiddels via mail bij aanmelding van patiënten, naast telefonisch afstemmen met patiënt.

Behandelproces

Hoe wordt de voortgang van de behandeling gevolgd?

voortgangsbesprekingen, evaluaties, vragenlijsten en ROM

Hoe wordt de behandeling geëvalueerd?

Ik heb hiervoor geen standaardperiode, maar na gemiddeld drie maanden is de voortgang al eens besproken en dit keert steeds weer terug: 'zitten we nog op het goede spoor?'

Hoe wordt de tevredenheid van cliënten gemeten?

Mondelinge evaluaties, regelmatig. En schriftelijke evaluaties bij kortdurende groepsbehandelingen.

Hoe is de communicatie met de cliënt georganiseerd?

Ik houd regelmatig tussentijdse evaluaties met cliënt. Naasten (partners) betrek ik alleen in het proces wanneer ik het relevant vindt voor de problematiek.

Na de behandeling

Worden de resultaten en vervolg besproken?

Ja

Jouw gegevens en privacy

Wordt er toestemming gevraagd om gegevens te delen met professionals die niet bij de behandeling betrokken zijn?

Ja

Vergoedingen

Selecteer een basisverzekering om informatie te zien over vergoedingen bij deze zorgaanbieder.
Selecteer je verzekeraar
Selecteer je basispakket

Behandelaars

Naam
Beroep
Geslacht
JP jol
klinisch psycholoog
Vrouw