Cliëntervaringen
De zorgaanbieder heeft deze gegevens niet aangeleverd.
De zorgaanbieder heeft deze gegevens niet aangeleverd.
Alle zorgaanbieders in de ggz hebben een ‘kwaliteitsstatuut’. In het kwaliteitsstatuut beschrijft een aanbieder onder meer met welke klachten je terecht kunt en hoe het zorgtraject is geregeld. Je kunt het hele kwaliteitsstatuut vinden op de website van de aanbieder, of er naar vragen als je er bent. Hieronder kun je lezen hoe een aantal zaken bij de aanbieder is geregeld.
Mijn populatie bestaat uit individuen, relaties en families. De beschrijving van de werkwijze staat op de website Ik werk met een doelgroep vanaf 18 jaar
Onbekend
- Clienten kunnen 5 dagen per week telefonisch aanmelden via de praktijktelefoon -Tijdens het eerste telefoongesprek wordt bekeken of ik de juiste therapeut ben voor de behandelvraag. Zo niet dan wordt client doorverwezen naar een collega binnen of buiten de praktijk.- Intakegesprek kan in de regel binnen twee weken. Tijdens het intakegesprek wordt bekeken of problematiek van de client aansluit bij de behandelmogelijkheden van mij als therapeut.- na intake start direct de behandelingzie ook: http://www.praktijknieuwekeizersgracht.nl/procedure.html
- behandelevaluatie waarin het behandelplan wordt geëvalueerd en bijgesteld. - in het behandelplan staat de evaluatiedatum genoteerd. - vragenlijsten ROM, tenminste de OQ-45
3 maanden
Dit is een standaard onderdeel van de gesprekken, komt bij elke evaluatie aan de orde, monitoring via ROM
Na de intake wordt de indicatiestelling en het behandelplan besproken met hierin o.a. de diagnose, de doelen, de behandelmethode. Op regelmatige basis wordt dit plan geëvalueerd en bijgesteld, de duur is afhankelijk van de duur van de behandeling. Uiteraard kan de patient altijd vragen om een evaluatie. Indien nodig of gewenst geacht door therapeut en client worden naasten bij de behandeling of evaluatie betrokken
Ja
Ja